Μετά τις 15 Ιουνίου η τουριστική προβολή της Θεσσαλονίκης

Στοχευμένες διαφημιστικές ενέργειες προς συγκεκριμένες χώρες και αγορές, όπως αυτές έχουν προκύψει από έρευνες και στατιστικά στοιχεία του Οργανισμού Τουριστικής Προβολής και Μάρκετινγκ της Θεσσαλονίκης ξεκινούν μετά τις 15 Ιουνίου.

Η παραπάνω απόφαση ελήφθη κατά τη διάρκεια σημερινής συνεδρίασης του Οργανισμού παρουσία του υπουργού Τουριστικής Ανάπτυξης Κώστα Μαρκόπουλου, του νομάρχη και του δήμαρχου Θεσσαλονίκης.

Όπως είπε ο υπουργός, η εκστρατεία πρόκειται να είναι εφάμιλλη με αυτήν που πραγματοποιείται ήδη για την Αθήνα και είναι εξαιρετικά ικανοποιητική. Το θέμα θα τεθεί εκ νέου σε νέα συνεδρίαση του Οργανισμού Τουριστικής Προβολής αμέσως μετά τις ευρωεκλογές.

Ικανοποιημένος από τη συνεργασία με το υπουργείο δήλωσε ο κ. Ψωμιάδης ενώ ο κ. Παπαγεωργόπουλος επισήμανε ότι μέχρι την επόμενη συνεδρίαση ο δήμος θα πρέπει να δώσει απαντήσεις στις συγκεκριμένες προτάσεις που παρουσίασε ο υπουργός για ένα πλέγμα μέτρων από την ανάδειξη των μνημείων μέχρι τη στήριξη των μεγάλων πολιτιστικών γεγονότων.

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
ΟΤΑ, ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ, ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ