κεντρική-μακεδονία-τα-social-media-εργαλείο-προ-224896
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ | 28.03.2014 | 18:05

Κεντρική Μακεδονία: Τα social media εργαλείο προβολής της Περιφέρειας

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σκοπεύει να χρησιμοποιήσει η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας προκειμένου να αναδείξει τους τουριστικούς της προορισμούς. Facebook και twitter “επιστρατεύονται” ώστε να παρουσιάζονται οι δυνατότητες που παρέχει κάθε περιοχή αλλά και οι αναμνήσεις και οι εμπειρίες των επισκεπτών από την παραμονή τους σε κάποιο τόπο. Οι τρόποι για την υλοποίηση της σχετικής ιδέας θα διερευνηθούν το επόμενο χρονικό διάστημα. Επιπλέον θα διαμορφωθούν σχέδια τουριστικών διαδρομών και δραστηριοτήτων ανά δήμο και περιφερειακή ενότητα με στόχο την ανάδειξη των ειδικών μορφών τουρισμού κάθε τόπου και την προβολή σημείων τουριστικού ενδιαφέροντος αλλά και επιχειρήσεων και επαγγελματιών του κλάδου.

Οι παραπάνω ενέργειες περιλαμβάνονται στη διεύρυνση του προγράμματος τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας που ενέκρινε σήμερα το Περιφερειακό Συμβούλιο.

Παράλληλα η σχετική τροποποίηση της εν λόγω πράξης, ύψους 1.200.000 ευρώ, περιλαμβάνει την προώθηση της Κεντρικής Μακεδονίας σε πέντε συγκεκριμένες αγορές (Ρωσία, Γερμανία, Σερβία, ΗΠΑ και Κίνα) μέσω της διεξαγωγής συναντήσεων μεταξύ επαγγελματιών και φορέων τουρισμού. Προβλέπεται επίσης ο σχεδιασμός, η ανάπτυξη και υποστήριξη ενός συστήματος ποιότητας με σκοπό την παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών στο τουριστικό κοινό αλλά και οι καταχωρήσεις στον ξένο τύπο, σε αεροπορικά μέσα μεταφοράς, σε χώρους υπαίθριας διαφήμισης, σε σημεία υποδοχής και σε ανοιχτούς δημόσιους χώρους. Το σύνολο των ενεργειών αυτών θα συντονίζει ειδικός τεχνικός σύμβουλος υποστήριξης.