Αττική: Αλαλούμ και κόντρα περιφέρειας-δήμων για το κλείσιμο σχολείων

Τραγέλαφος το πρωί μεταξύ περιφέρειας Αττικής και δημοτικών αρχόντων για το ποιος έχει την αρμοδιότητα να κλείσει τα σχολεία λόγω των επικίνδυνων καιρικών φαινομένων που πλήττει μέρος της επικράτειας.

Περιφερειάρχης Αττικής και δήμαρχοι έριζαν ο μεν πρώτος για την αναρμοδιότητά του οι δε άλλοι για τη… μερικώς αρμοδιότητά τους, καθώς για οποιαδήποτε απόφαση για λουκέτο στις σχολικές μονάδες σε αυτές τις καιρικές συνθήκες θα έπρεπε να έχουν τη σχετική εισήγηση από τους κατά τόπους διευθυντές των σχολείων, πολλοί εκ των οποίων δεν είχαν πάει τις πρώτες πρωινές ώρες στα σχολεία τους!…

Πάντως, ο περιφερειακός διευθυντής Αττικής (των σχολείων) Γιάννης Κουμέντος, μιλώντας σε πρωινή ενημερωτική εκπομπή, ήταν σαφής: ο «Καλλικράτης» προβλέπει σαφέστατα ότι η αρμοδιότητα είναι το δημάρχων.

Και όλα αυτά, με φόντο την αγωνία των γονιών που ήθελαν να μάθουν τι θα κάνουν: θα στείλουν παιδιά-μαθητές τους στο σχολείο ή όχι;

Τελικά, έπειτα από… πολλή σκέψη, αποφασίστηκε να παραμείνουν κλειστά σήμερα τα σχολεία της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε Πεντέλη, Νέα Πεντέλη, Βριλήσσια, Μελίσσια, Κηφισιά, Διόνυσο, Πολιτεία, Εκάλη, Νέα Ερυθραία, Άγιο Στέφανο, Λυκόβρυση, Θρακομακεδόνες, Φυλή, Χαλάνδρι και Ωρωπό. Για τα υπόλοιπα της Αττικής, αποφασίζει η Περιφέρεια σε συνεργασία με τους δήμους.

Να σημειωθεί ότι ο περιφερειάρχης Αττικής στις δηλώσεις του, αφού υπογράμμισε πως η περιφέρεια έδωσε αλάτι στους δήμους για τους δρόμους -πλην του Δήμου Πεντέλης, ο οποίος είχε ήδη προμηθευτεί για να αντιμετωπίσει τη χιονόπτωση και το κλείσιμο των δρόμων-, σημείωσε πως δεν πρέπει να κλείνουν τα σχολεία για ψύλλου πήδημα.

 

Για να δείτε το σχετικό βίντεο κάντε κλικ εδώ:

http://www.youtube.com/watch?v=ipG9u2z7Wak&feature=player_embedded

 

Για να διαβάσετε τις δηλώσεις του αρμόδιου τομεάρχης της ΝΔ Χρήστου Ζώη για το μπέρδεμα ή όχι που υπήρχε στην αρμοδιότητα για το κλείσιμο των σχολικών μονάδων, πατήστε εδώ.

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
ΟΤΑ, ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ, ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ