Κως: Δημιουργεί το δικό της all inclusive

Με την παρουσίαση της Διαδικτυακής Πύλης Τουριστικής Πληροφόρησης, ο δήμος της Κω  επιχειρεί να προωθήσει στην τουριστική αγορά το δικό του  all inclusive.

Ήδη, στην πλατφόρμα πληροφόρησης που θα παρουσιαστεί την Τετάρτη συμμετέχουν περισσότερες από 500 επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε ολόκληρο το φάσμα παροχής τουριστικών υπηρεσιών και προϊόντων όπως διαμονής, εστίασης, ενοικιάσεων αυτοκινήτων & μοτοποδηλάτων, άθλησης κλπ. Οι επιχειρήσεις αυτές και οι χιλιάδες ακόμα που θα προστεθούν βρίσκουν για πρώτη φορά μία ενιαία πλατφόρμα προβολής και διαφήμισης χωρίς τη μεσολάβηση τρίτων, με μηδενικό κόστος και με την προοπτική να παρέχουν τις υπηρεσίες τους απευθείας στους επισκέπτες του νησιού .

Ο συνολικός σχεδιασμός που περιλαμβάνει την προώθηση του νησιού και των επιχειρήσεων μέσα από κάθε υφιστάμενη τεχνολογική εφαρμογή θα παρέχει για πρώτη φορά τη δυνατότητα στον επισκέπτη να σχεδιάσει ελεύθερα το πρόγραμμα των διακοπών του και εν συνεχεία να δημιουργήσει, αν το επιθυμεί, το δικό του πακέτο “all inclusive” υπηρεσιών τις οποίες θα παρέχουν οι μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις του νησιού  υπό την αιγίδα του Δήμου της Κω μέσα από την καθιέρωση του τοπικού σήματος ποιότητας.

Ο Δήμος της Κω καλεί όλους τους επαγγελματίες του νησιού μας που ήδη έχουν ενταχθεί στην πλατφόρμα πληροφόρησης και όσους επιθυμούν να ενημερωθούν και να ενταχθούν, να παραβρεθούν στην παρουσίαση που θα γίνει την Τετάρτη στο ΕΒΕΔ ώστε να διαπιστώσουν από κοντά τις προοπτικές που ανοίγονται με την χρήση των νέων τεχνολογιών και παράλληλα να λειτουργήσουν ως αξιολογητές του προγράμματος και της Διαδικτυακής Πύλης επισημαίνοντας στα πρώτα βήματα τα όποια κενά και ελλείψεις διαπιστώσουν ώστε με διαρκή συνεργασία και ανατροφοδότηση να δημιουργήσουμε ένα πρότυπο εργαλείο προβολής, διαφήμισης και ενίσχυσης του τοπικού εισοδήματος.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
ΟΤΑ, ΔΗΜΟΙ, ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ, ΔΗΜΟΣ ΚΩ, ΠΟΡΤΑΛ