Δ. Αθηναίων: Στο «κυνήγι» για τα παράνομα τραπεζοκαθίσματα

Αμείλικτη με τα παράνομα τραπεζοκαθίσματα θα είναι η νέα δημοτική Αρχή του Δήμου Αθηναίων, σύμφωνα και με τα όσα δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο αρμόδιος αντιδήμαρχος και υπεύθυνος για τη δημοτική Αστυνομία  Τάσος Αβραντίνης, καθώς μέσα στις επόμενες ημέρες θα αρχίσουν εντατικοί έλεγχοι όλων των αδειών των καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος και του χώρου που επιτρέπεται να καλύψουν με τραπεζοκαθίσματα.

Όπως είπε, στην προσπάθεια του δήμου να βάλει μια τάξη στο χάος με τα τραπεζοκαθίσματα, «από αυτή την εβδομάδα θα αρχίσουμε να σηκώνουμε τραπεζοκαθίσματα. Θα είμαστε αμείλικτοι στην τιμωρία για την κατάληψη του δημόσιου χώρου […] θα πρέπει άμεσα να υπάρξει και νομοθετική μεταρρύθμιση, έτσι ώστε οι άδειες που χορηγούνται να είναι για 3-5 χρόνια και όχι ετήσιες, όπως σήμερα, γεγονός που συμβάλλει στη διαιώνιση της παρανομίας».

Όχι έκπτωση στις κλήσεις για παράνομα πάρκινγκ

Αναφορικά με τα πρόστιμα που επιβάλλει ο δήμος για το παράνομο παρκάρισμα, υπογράμμισε πως δε θα υπάρξει «καμιά έκπτωση στα πρόστιμα· στόχος μας είναι τα επόμενα 10 χρόνια, 60-65% των δρόμων της Αθήνας να είναι χωρίς αυτοκίνητα […] να μειωθεί στο 35-40% η χρήση των αυτοκινήτων, να δημιουργηθούν δρόμοι ήπιας κυκλοφορίας και ποδηλατόδρομοι, να αντικατασταθεί μέρος του τσιμέντου και του μπετόν από πράσινο ώστε να βοηθηθεί η πόλη στην αντιμετώπιση του φαινομένου της θερμικής νησίδας, ιδιαίτερα το καλοκαίρι. Θα πρέπει να υπάρξουν φορολογικά και πολεοδομικά κίνητρα. Η πολιτική ελέγχου της στάθμευσης εντάσσεται σε μία στρατηγική απελευθέρωσης δημόσιων χώρων, που είναι σε ανεπάρκεια σήμερα στην Αθήνα».

Ο κ. Αβραντίνης, στις δηλώσεις του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, σημείωσε πως θεωρεί ότι μια πολιτική περιορισμού της κυκλοφορίας του αυτοκινήτου πρέπει να συνοδευτεί και από μια πολιτική για τη στάθμευση. Εκτίμησε ότι «χρειάζεται η δημιουργία χώρων στάθμευσης σε δημοτικούς χώρους, με συμβάσεις παραχώρησης σε ιδιωτικές εταιρείες που θα διαχειριστούν αυτούς τους χώρους για μεγάλο χρονικό διάστημα, έτσι ώστε και η τιμή ενοικίασης μιας θέσης να διαμορφωθεί ανάλογα και να είναι συμφέρουσα για τους δημότες. Πρέπει, σε κάθε περίπτωση, να προηγείται μελέτη περιβαλλοντική και συγκοινωνιακή, όσον αφορά τις επιπτώσεις μιας τέτοιας κατασκευής».

Για το παραεμπόριο

Το πρόβλημα δεν βρίσκεται τόσο στους μικροπωλητές όσο στις αποθήκες με τα παράνομα εισαχθέντα προϊόντα «που είναι μισθωμένες από αλλοδαπούς με κοινοτικά διαβατήρια, κυρίως Κινέζους», υπογράμμισε ο αντιδήμαρχος Αθηναίων, σημειώνοντας παράλληλα πως «ουδείς Έλληνας ή ξένος καταστηματάρχης οφείλει, στις συνθήκες ιδιαίτερα της οικονομικής κρίσης που διανύουμε, να νιώθει πίεση από τον αθέμιτο ανταγωνισμό».

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
ΟΤΑ, ΔΗΜΟΙ, ΔΗΜΟΣ ΑΘΗΝΑΙΩΝ