Αυλαία για το Travel Trade Athens 2013

«Βασική προτεραιότητα της στρατηγικής του δήμου Αθηναίων για την τουριστική ανάπτυξη είναι η ανάδειξη και καθιέρωση της Αθήνας ως κύριου και αποκλειστικού προορισμού ταξιδιών στη διεθνή τουριστική αγορά με δράσεις που προβάλλουν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της πόλης και το υψηλό επίπεδο υπηρεσιών που μπορεί να προσφέρει στους επισκέπτες της.»   Αυτό υπογράμμισε, μεταξύ άλλων, ο δήμαρχος Αθηναίων, Γιώργος Καμίνης,  κατά τη διάρκεια συνέντευξης τύπου που παραχώρησε σήμερα στο Μουσείο της Ακρόπολης με αφορμή το διήμερο επαγγελματικό workshop Travel Trade Athens 2013, που διοργάνωσε  η  Εταιρεία Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής Δήμου Αθηναίων  (ΕΑΤΑ) σε συνεργασία με τον Σύνδεσμο Tour Operators Ευρώπης(ΕΤΟΑ).

 

Ο δήμαρχος Αθηναίων ανακοίνωσε ότι κατά τη διάρκεια του workshop  πραγματοποιήθηκαν συνολικά 1.400 κατ’ ιδίαν συναντήσεις μεταξύ των ξένων επαγγελματιών και των εκπροσώπων των τουριστικών επιχειρήσεων της Αθήνας, γεγονός που προσέφερε μία μοναδική ευκαιρία στον τουριστικό κόσμο της πόλης να παρουσιάσει τις υπηρεσίες και τα προϊόντα του και να συζητήσει τρόπους συνεργασίας.

 

«Στόχος μας είναι το Travel Trade Athens να γίνει θεσμός για την Αθήνα και προσανατολιζόμαστε ήδη στην προετοιμασία της επόμενης διοργάνωσης, το 2014» ανέφερε χαρακτηριστικά.

 

Σημειώνεται ότι στο Travel Trade Athens 2013, συμμετείχαν περισσότεροι από 60 tour operators, τουριστικά γραφεία, οργανωτές συνεδρίων και εκδηλώσεων και άλλοιεπαγγελματίες του τουρισμού από τη Μ. Βρετανία, τη Γερμανία, την Ελβετία, την  Ολλανδία, την Ισπανία, την Πορτογαλία, τη Λιθουανία, το Ισραήλ, την Ιαπωνία και την Ινδία, ενώ πολλοί εξ αυτών αντιπροσωπεύουν και tour operators εισερχόμενου τουρισμού από την Αμερική, την Κίνα και άλλες μεγάλες αγορές.

 

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
ΟΤΑ, ΔΗΜΟΙ, ΚΑΜΙΝΗΣ, ΔΗΜΟΣ ΑΘΗΝΑΣ, ΠΡΟΒΟΛΗ