Στο Ιντερνετ το “έριξαν” οι έλληνες εξαιτίας της κρίσης
Στενότερη, παρά την οικονομική κρίση – ή ίσως και εξαιτίας της – γίνεται η σχέση του Έλληνα με το Διαδίκτυο, με τους χρήστες στη χώρα μας να αφιερώνουν, κατά μέσο όρο, δυόμιση ώρες την ημέρα στο “σερφάρισμα”. Σήμερα, η μέση διάρκεια χρήσης του Ίντερνετ, σε καθημερινή βάση, φθάνει τα 141 λεπτά, όταν τρεις μόλις μήνες νωρίτερα ο αντίστοιχος χρόνος ήταν τα 135 λεπτά.
Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της έρευνας Web ID της Focus Bari, η οποία διενεργήθηκε σε δείγμα 12.000 ατόμων, ηλικίας 13-74 ετών, το διάστημα Ιανουαρίου – Μαρτίου 2015, αυξανόμενη βαίνει η χρήση του Διαδικτύου και από τις μεγαλύτερες ηλικίες. Για παράδειγμα, ο μέσος χρόνος παραμονής στο Internet διαμορφώνεται στα 105 λεπτά για την ηλικιακή ομάδα 65-74 ετών και στα 110 λεπτά για τις ηλικίες 55-64.
Συνολικά, το Διαδίκτυο γίνεται ολοένα και πιο αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας του Έλληνα, καθώς επτά στους δέκα, ποσοστό 70,9% (έναντι 69,7% ένα τρίμηνο νωρίτερα), χρησιμοποιούν πλέον το Ίντερνετ. Μάλιστα, περισσότεροι από έξι στους δέκα, το 62,2% (από 60,4% το προηγούμενο τρίμηνο), συνδέονται σε καθημερινή βάση.
Ειδικά στις νεαρές ηλικίες, η χρήση εκτοξεύεται, αφού οι νέοι ηλικίας 13-17 ετών χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο σε ποσοστό 97,4% (το 90,8% καθημερινά), ενώ στις ηλικίες 18-24 το αντίστοιχο ποσοστό διαμορφώνεται σε 97,8% (το 94,9% καθημερινά).
Οπαδοί του mobile internet
Τα στοιχεία της Focus Bari, για το 1ο τρίμηνο του έτους, επιβεβαιώνουν τη στροφή του Έλληνα στις φορητές συσκευές, ως μέσο για τη σύνδεση του στο Διαδίκτυο. Συγκεκριμένα, οι συσκευές πρόσβασης, που χρησιμοποιούνται, πλέον, για την περιήγηση στο Internet είναι ο φορητός υπολογιστής με ποσοστό 42,2% (από 43,3% έναν χρόνο νωρίτερα), το κινητό τηλέφωνο με 35,3% από 27,4% το Μάρτιο του 2014, ο σταθερός υπολογιστής με 29,8% από 33,3% το 2014. Ακολουθούν το tablet με 12,8% από 7,7% το Μάρτιο του 2014, ενώ ένα πολύ μικρό ποσοστό, το 0,9%, από 0,7%, συνδέεται μέσω μιας συσκευής smart tv.
Ψήφος στα social media
.
Σε άνοδο οι οnline αγορές
Ανοδικά κινείται και το ποσοστό των Ελλήνων χρηστών του Διαδικτύου, που επιλέγει τις online αγορές, καθώς το 25,6% (έναντι 23,7% το τελευταίο τρίμηνο του περασμένου έτους) επιλέγει να κάνει τις αγορές του μέσω Internet, με τα σχετικά ποσοστά να είναι υψηλότερα για τους άνδρες (29,9%) σε σχέση με τις γυναίκες (21,4%). Σύμφωνα με τη Web ID, τους τελευταίους 6 μήνες ο μέσος όρος των online αγορών ήταν στις 5,2, με το μέσο όρο της δαπάνης να φθάνει στα €407.
Παιδιά και Internet
Η διείσδυση του Internet, για το 1ο τρίμηνο του 2015, διαμορφώθηκε ποσοστιαία στο 81,6% για τα παιδιά ηλικίας 7-12 ετών, όταν ένα τρίμηνο νωρίτερα βρισκόταν στο 86%. Τα παιδιά ηλικίας 7-12 ετών σε ποσοστό 56,3% συνδέονται καθημερινά, ενώ σε εβδομαδιαία βάση το 79,8%.
Προτεινόμενα άρθρα
21.04.2024 | 09:00
21.04.2024 | 08:00
20.04.2024 | 19:00