Σήμερα η προκήρυξη για τη γραμμή 4 του μετρό

Τη σημερινή έναρξη της διαγωνιστικής διαδικασίας της Γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας, ύψους 1,5 δισεκατομμυρίου ευρώ ανακοίνωσε χθες από τη Θεσαλλονίκη ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών,  Χρήστος Σπίρτζης. Πρόκειται για ένα έργο υψηλής σπουδαιότητας, που θα δώσει ανάσα στις πλέον πυκνοκατοικημένες περιοχές της πρωτεύουσας.

Η πρώτη φάση του έργου αφορά την προεπιλογή των αναδόχων και αναμένεται να ολοκληρωθεί ως τις αρχές καλοκαιριού. Θα ακολουθήσουν οι δεσμευτικές προσφορές, γεγονός που επιβεβαιώνει ότι ανάδοχος δεν αναμένεται πριν το καλοκαίρι του 2018. Το ενδιαφέρον αναμένεται ζωηρό αφού στο διαγωνισμό προβλέπεται να συμμετάσχουν μεγάλα σχήματα εγχώριων και ξένων ομίλων πολλά εκ των οποίων αναμένεται να σχηματοποιηθούν αφού οι υποψήφιοι αξιολογήσουν τις απαιτήσεις του διαγωνισμού και πάρουν στα χέρια τους τα τεύχη δημοπράτησης.

Όπως και στο μετρό της Θεσσαλονίκης, έτσι και στην γραμμή 4, οι συρμοί θα είναι υπερσύγχρονοι και χωρίς οδηγό αλλά παρουσία συνοδού.

Η εργολαβία θα είναι ενιαία καθώς εκτός από τα έργα πολιτικού μηχανικού, θα περιλαμβάνει τα ηλεκτρομηχανολογικά, την ηλεκτροκίνηση – σηματοδότηση αλλά και την προμήθεια συρμών.

Η γραμμή θα συνδέσει το Γαλάτσι με το Γουδί με 14 σταθμούς. Πρόκειται για έργο, μήκους 12,9 χιλιομέτρων που θα εξυπηρετεί 220.000 επιβάτες καθημερινά, το οποίο δεν αναμένεται να ολοκληρωθεί πριν από τα επόμενα επτά χρόνια και υπό την προϋπόθεση ότι δεν θα προσκρούσει στις μεγάλες περιπέτειες των αρχαιοτήτων, όπως έγινε με τα προηγούμενα έργα μετρό της Αθήνας και επαναλαμβάνεται με μεγάλη ένταση και με τους σταθμούς Βενιζέλου και Αγία Σοφία στην Θεσσαλονίκη.

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ, ΣΠΙΡΤΖΗΣ, ΓΡΑΜΜΗ 4, ΜΕΤΡΟ ΑΘΗΝΑΣ


Αφήστε μια απάντηση