Συγνώμη ζητάει το Mega για την δήθεν ψυχίατρο του ΟΚΑΝΑ – Η τηλεοπτική γκάφα της χρονιάς με αφορμή τον τραγικό χαμό της Άννυς    

Ανακοίνωση για την ψυχίατρο που εμφανίστηκε ως συνεργάτης του ΟΚΑΝΑ στην πρωινή ενημερωτική του εκπομπή εξέδωσε ο τηλεοπτικός σταθμός MEGA. Όπως αναφέρει μεταξύ άλλων, «έπεσε θύμα παραπληροφόρησης όπως και άλλοι τηλεοπτικοί σταθμοί, αλλά το MEGA έσπευσε πριν ολοκληρωθεί η πρωινή εκπομπή, να ενημερώσει, πρώτο την κοινή γνώμη για το ανυπόστατο των καταγγελιών και να ζητήσει συγγνώμη για την αναμετάδοσή τους».

Η ανακοίνωση του τηλεοπτικού σταθμού:

Το MEGA, όπως και πολλοί άλλοι τηλεοπτικοί σταθμοί, έπεσε -στην πρωινή ενημερωτική του εκπομπή- θύμα παραπληροφόρησης από γυναίκα, που ισχυρίσθηκε, ότι λέγεται Μαρία Καλογεροπούλου και ότι είναι ψυχίατρος στον ΟΚΑΝΑ. Η συγκεκριμένη γυναίκα, η οποία είχε εμφανιστεί προηγουμένως και σε άλλους τηλεοπτικούς σταθμούς, είχε θέσει υπόψη του MEGA τα στοιχεία της και τα τηλέφωνά της. Μιλώντας ζωντανά, επανέλαβε ανυπόστατες – όπως απεδείχθη εκ των υστέρων – καταγγελίες για την υπόθεση του παιδοκτόνου. Οι καταγγελίες αναμεταδόθηκαν άμεσα, από το σύνολο των διαδικτυακών μέσων ενημέρωσης.

Αμέσως, οι δημοσιογράφοι του MEGA έσπευσαν, να ερευνήσουν ενδελεχώς τις καταγγελίες, επικοινωνώντας, τόσο με τις αρμόδιες δικαστικές αρχές, όσο και με τον ΟΚΑΝΑ.

Όπως προέκυψε από την άμεση έρευνα, η συγκεκριμένη γυναίκα δεν έχει σχέση με τον ΟΚΑΝΑ – όπως δήλωσαν οι υπεύθυνοι του οργανισμού στο MEGA- ούτε είχε γνωστοποιήσει τις καταγγελίες, στις οποίες προέβη, στον αρμόδιο εισαγγελέα.

Το MEGA έσπευσε πριν ολοκληρωθεί η πρωινή εκπομπή, να ενημερώσει, πρώτο την κοινή γνώμη για το ανυπόστατο των καταγγελιών και να ζητήσει συγγνώμη για την αναμετάδοσή τους.

Η Διεύθυνση Ειδήσεων & Ενημέρωσης του MEGA, κατόπιν όλων αυτών εκφράζει τη λύπη της για το γεγονός ότι μια γυναίκα, θέλησε να χρησιμοποιήσει και να εξαπατήσει τον σταθμό μας, αλλά και άλλους τηλεοπτικούς σταθμούς με τέτοιο τρόπο, για μια υπόθεση που έχει συγκλονίσει το πανελλήνιο, παίζοντας με την μνήμη της 4χρονης για να κερδίσει λίγα λεπτά δημοσιότητας.

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ