ο-βερόπουλος-ρίχνει-τις-τιμές-239124
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ | 05.12.2013 | 10:47

Ο Βερόπουλος ρίχνει τις τιμές

Στη συνεισφορά της αλυσίδας σούπερ μάρκετ «Βερόπουλος» στην πτώση των τιμών στην Ελλάδα -για πρώτη φορά από το 1968- αναφέρεται το Bloomberg, επισημαίνοντας σε εκτενή ανάλυσή του ότι ο ελληνικός όμιλος διαφημίζει εκπτώσεις της τάξης του 40% σε επώνυμα είδη, όπως σαμπουάν, τυριά και οδοντόκρεμες.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα του πρακτορείου, παρότι το εισόδημα των ελληνικών νοικοκυριών έχει συρρικνωθεί κατά 35% από το 2009, οι τιμές στα καταναλωτικά προϊόντα άρχισαν να πέφτουν μόλις από τον περασμένο Μάρτιο, ενώ πτωτικά κινήθηκαν επίσης στην Κύπρο και την Ιρλανδία. Αντίθετα, ανέβηκαν σε Γαλλία, Βέλγιο, Γερμανία και Αυστρία, ενώ έμειναν σταθερές σε Ισπανία και Πορτογαλία.

Τα ξενοδοχεία

Στην Ελλάδα, όπως αναφέρει το ρεπορτάζ, ιδιοκτήτες ξενοδοχείων είδαν τα οφέλη από τη μείωση των επιτοκίων.

Ηρθαν -όπως λένε- περισσότεροι τουρίστες, σβήνοντας το φρικτό 2012, κυρίως λόγω της πτώσης των τιμών έως και 40% από το 2011.

Η πτώση των τιμών, ωστόσο, δεν αντέστρεψε την τάση στις λιανικές πωλήσεις, οι οποίες σημείωσαν συνολικά στην Ευρωζώνη πτώση 2% από το 2010. Η πτώση ήταν 21% στην Ελλάδα και 13% στην Πορτογαλία.

Αυτό οφείλεται, όπως λένε οι αναλυτές, στην ύφεση και την παρατεταμένη αδύναμη ανάπτυξη.

Στο μεταξύ, έρευνα του ΙΕΛΚΑ δείχνει στροφή στην αγορά ελληνικών προϊόντων από τους Eλληνες καταναλωτές.

Πάτρα και Ρόδος

Νέα σούπερ μάρκετ Βερόπουλος

Δύο νέα καταστήματα εγκαινίασε ο Ομιλος Βερόπουλος. Το πρώτο άνοιξε την Πάτρα, το 7ο στην πόλη, καλύπτει χώρο 2.500 τ.μ. και είναι από τα πλέον σύγχρονα και καινοτόμα καταστήματα, υψηλής αισθητικής. Σημειώνεται ότι για την εύρυθμη λειτουργία του νέου καταστήματος θα απασχοληθούν 50 νέοι εργαζόμενοι από την περιοχή. Ο κ. Νίκος Βερόπουλος, πρόεδρος του ομίλου, τόνισε πως «ο τρόπος με τον οποίο έχουμε κατασκευάσει το συγκεκριμένο κατάστημα μας προσφέρει χαμηλό ενεργειακό κόστος λειτουργίας, το οποίο μας παρέχει μεγαλύτερη ευελιξία στο να προχωρήσουμε σε μεγαλύτερες προσφορές προς τους πελάτες μας». Παράλληλα, η αλυσίδα εγκαινίασε ένα νέο κατάστημα στη Ρόδο, το 236ο συνολικά, με χώρο πώλησης 1.000 τ.μ. και διαθέσιμο πάρκινγκ.

ΠΗΓΗ ΕΘΝΟΣ (Κατερίνα Κοσμά)