Νέα σούπερ μάρκετ μπαίνουν στην ελληνική αγορά (φωτο)

Την είσοδό της στην ελληνική αγορά ανακοίνωσε σήμερα η SPAR Hellas, μέλος της SPAR International του μεγαλύτερου συνεταιριστικού δικτύου λιανικών πωλήσεων τροφίμων σε όλο τον κόσμο με 12.545 καταστήματα σε 44 χώρες και συνολικές πωλήσεις ύψους 33,1 δισ. ευρώ, σύμφωνα με στοιχεία του 2016.

Στόχος της SPAR Hellas είναι να δημιουργήσει και να διαχειριστεί το μεγαλύτερο συνεταιριστικό δίκτυο καταστημάτων λιανικής από ανεξάρτητους retailers στη χώρα. Σε βάθος τετραετίας θα αναπτύξει περισσότερα από 350 καταστήματα SPAR σε όλη την επικράτεια, με 1.400 είδη ιδιωτικής ετικέτας παραγόμενα στο μεγαλύτερο μέρος τους από την Ελληνική βιομηχανία, δίνοντας σε όλα τα μέλη της την τεχνογνωσία που διαθέτει, μέσα από τη σωστή καθοδήγηση και υποστήριξη σε όλα τα επίπεδα οργάνωσης, εκπαίδευσης και business strategy.

Τα πρώτα 10 καταστήματα SPAR που θα ανοίξουν στην Ελλάδα σχεδιάζεται να λειτουργήσουν μέχρι τον Ιούλιο, με στόχο τα 80 συνολικά καταστήματα για το 2018, ενώ η SPAR Hellas προγραμματίζει να λειτουργήσει και νέα ιδιόκτητα καταστήματα.

Η βάση ανάπτυξης του διευρυμένου δικτύου καταστημάτων SPAR, θα προέλθει μέσα από την στρατηγικής σημασίας συνεργασία της SPAR Hellas με τον όμιλο ΑΣΤΕΡΑΣ, ο οποίος σταδιακά σε 3 χρόνια θα επανατοποθετήσει στην αγορά το μεγαλύτερο μέρος του δικτύου των 200 καταστημάτων του ως SPAR.

Κάτω από αυτή την προοπτική ο ΑΣΤΕΡΑΣ ένωσε τις δυνάμεις του με τον όμιλο MESIS, αποκτώντας έτσι συνολικά για το 2018 διαχειριστικό έλεγχο σε 700 εκατ. ευρώ συνολικές πωλήσεις και σε περισσότερα από 500 καταστήματα σε κάθε γωνιά της Ελλάδας.

Ο κ. Φοίβος Καρακίτσος, CEO της SPAR Hellas, δήλωσε ότι: «Η SPAR έρχεται στην Ελλάδα για να αναπτύξει το πιο σύγχρονο συνεταιριστικό δίκτυο ανεξάρτητων καταστημάτων λιανικής στη χώρα».

Ο κ. Γιώργος Παπαντώνης ως Πρόεδρος του ομίλου ΑΣΤΕΡΑΣ δήλωσε σχετικά με τη συνεργασία: «Η συνεργασία μας με τη SPAR, δίνει μια εντελώς νέα προοπτική για εμάς ως ΑΣΤΕΡΑΣ αλλά και για το μεσαίο λιανεμπόριο γενικότερα. Με τη διεύρυνση τέτοιων συνεργασιών όπως με τη MESIS μπορούμε να πετύχουμε την ένωση του μεσαίου λιανεμπορίου κάτω από ένα κοινό όνομα. Ο στόχος μας είναι μέχρι το 2021 η ΑΣΤΕΡΑΣ να έχει διαχειριστικό έλεγχο σε 1,20 δισ. ευρώ συνολικών πωλήσεων, κατακτώντας μερίδιο αγοράς που θα ξεπερνάει συνολικά το 12% της ελληνικής αγοράς».

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ, ΝΕΑ