η-πρωτοβουλία-grow-greek-tourism-online-της-google-στον-πειρ-106078
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ | 24.06.2016 | 17:54

Η πρωτοβουλία “Grow Greek Tourism Online” της Google στον Πειραιά

H Google συνεργάζεται με το Υπουργείο Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού, τον

Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού (ΕΟΤ), τον Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) και το Δήμο Πειραιά για τις νέες δράσεις της πρωτοβουλίας «Grow Greek Tourism Online» για το 2016.

Μετά την επιτυχία της πρωτοβουλίας το 2014 και το 2015, όπου περισσότερες από δέκα χιλιάδες μικρομεσαίες επιχειρήσεις εκπαιδεύτηκαν σε διαδικτυακά εργαλεία, φέτος το πρόγραμμα ενισχύεται ακόμα περισσότερο με στόχο την ανάπτυξη των ψηφιακών δεξιοτήτων περισσότερων επιχειρήσεων και επαγγελματιών του τουρισμού στην Αττική, αλλά και την υπόλοιπη Ελλάδα.

Grow Greek Tourism Online Advisors

Μία ομάδα νεαρών συμβούλων που έχουν εκπαιδευτεί από την Google, οι Online Advisors, βρίσκονται ήδη στις Περιφέρειες της Ελλάδος προκειμένου να εξηγήσουν στους επαγγελματίες του τουρισμού τα οφέλη του διαδικτύου και να τους εκπαιδεύσουν στη χρήση διαδικτυακών εργαλείων μέσω ομαδικών σεμιναρίων και εξατομικευμένων εκπαιδεύσεων

Πιο συγκεκριμένα, την Τετάρτη 29/6 θα πραγματοποιηθεί δωρεάν ομαδικό σεμινάριο στο

Δημοτικό Θέατρο Πειραιά 18.00 ­ 20.00 και οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να εγγραφούν

πατώνταςεδώ.

Δωρεάν πλατφόρμα διαδικτυακής εκπαίδευσης για όλους

Με στόχο την περαιτέρω διεύρυνση της πρωτοβουλίας, η Google δημιούργησε μια νέα πλατφόρμα διαδικτυακής εκπαίδευσης για τον τουρισμό. Μέσα από ένα μεγάλο εύρος θεματολογίας, οι χρήστες  έχουν τη δυνατότητα να εκπαιδευτούν σε όλα όσα χρειάζονται, από το πώς να βελτιώσουν την παρουσία τους στο διαδίκτυο μέχρι να υιοθετήσουν βέλτιστες πρακτικές ψηφιακού μάρκετινγκ. Οι χρήστες μπορούν επιπλέον να επιλέξουν ένα προσαρμοσμένο πλάνο εκμάθησης και να λάβουν, με την ολοκλήρωση του, πιστοποιητικό παρακολούθησης με την υπογραφή της πρωτοβουλίας GGTO και του ΙΑΒ Europe (Interactive Advertising Bureau).

Το διαδίκτυο ως μοχλός ανάπτυξης

Σε παγκόσμια κλίμακα, ο ταξιδιωτικός κλάδος ανθίζει σημαντικά μέσω του διαδικτύου, με το 37% των συνολικών πωλήσεων στην Ευρώπη να πραγματοποιούνται πλέον διαδικτυακά. Ταυτόχρονα, παρατηρείται σημαντική αύξηση, ύψους +19% σε σχέση με πέρυσι, των συνολικών αναζητήσεων με τον όρο «Ταξίδι στην Ελλάδα» (“Travel to Greece”), ενώ η αντίστοιχη αύξηση φτάνει το +72% για αναζητήσεις από κινητές συσκευές. Παρόλο που σημειώθηκε αυξητική τάση στις αναζητήσεις συνολικά σε σχέση με το 2014, οι ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις στο σύνολό τους δεν αξιοποιούν τις δυνατότητες του διαδικτύου στο μέγιστο βαθμό, καθώς μόνο 8% των καταλυμάτων χρησιμοποιούν το διαδίκτυο για να δέχονται κρατήσεις μέσω της ιστοσελίδας τους.