e-e-σε-οτα-επιχειρήσεις-πουλήστε-το-το-275776
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ | 01.11.2012 | 06:30

E.E. σε ΟΤΑ, επιχειρήσεις: «Πουλήστε» το τουριστικό προϊόν μέσω Διαδικτύου

Για την ανάγκη διαμόρφωσης μιας στρατηγικής που θα μεταμορφώσει τον κλάδο του τουρισμού σε μια πραγματική σύγχρονη βιομηχανία στοχεύοντας στην τεχνολογία, στην κατάρτιση και στην ποιότητα, έκανε λόγο -μιλώντας στις εργασίες του ετήσιου Συνεδρίου του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα το διήμερο 29-30 Οκτωβρίου 2012, ο αντιπρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και Επίτροπος για τη Βιομηχανία και τις Επιχειρήσεις A. Tajani. Και αυτό, όπως είπε, προκειμένου να παραμείνει η Ευρώπη ο πρώτος τουριστικός προορισμός στον κόσμο και να προσελκύσει τη ζήτηση των αναδυόμενων αγορών.

Αναφερόμενος, δε, στη χώρα μας τόνισε πως πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στον τομέα του τουρισμού και αναφέρθηκε σε δράσεις και προγράμματα που θα μπορούσαν να ενισχύσουν το τουριστικό προϊόν της χώρας μας προς αυτή τη κατεύθυνση.

Σε σύντομη συνομιλία τους, η αντιπεριφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου για θέματα τουρισμού Ελ. Φτακλάκη είχε την ευκαιρία να ενημερώσει τον κο A. Tajani ότι η Περιφέρεια Ν. Αιγαίου υποστηρίζει την αναγκαιότητα να γίνει ο τουρισμός ξεχωριστός άξονας στα πλαίσια των σχεδιασμών της επόμενης προγραμματικής περιόδου 2014-2020, και για το σκοπό αυτό θα σταλεί σχετικό υπόμνημα.

Κατά τη διάρκεια της ομιλίας της, η επίτροπος Θαλασσίων Υποθέσεων και Αλιείας Μαρία Δαμανάκη μεταξύ άλλων αναφέρθηκε στην επιτυχία των πιλοτικών μέτρων που υιοθετήθηκαν για πρώτη φορά φέτος σχετικά με την απλούστευση των διαδικασιών και τη μείωση του χρόνου στην έκδοση της «Βίζας Σέγκεν» για τους τουρίστες από τρίτες χώρες που θέλουν να επισκεφτούν την Ευρώπη και βεβαίως την Ελλάδα. Επίσης, αναφέρθηκε και στη προοπτική για επέκταση και μονιμοποίηση των πρακτικών αυτών και υπερτόνισε τις πρωτοβουλίες που είχε λάβει η ίδια σε συνεργασία με τους άλλους επιτρόπους σχετικά με τη διαδικασία διευκόλυνσης εισόδου των τουριστών από τις τρίτες χώρες με σκοπό η Ευρώπη να μπορέσει να γίνει πρώτος διεθνής τουριστικός προορισμός.

Τα social media και η σπουδαιότητά τους στη προώθηση των τουριστικών προορισμών και επιχειρήσεων ήταν ο κορμός της παρουσίασης του ρόδιου ερευνητή και λέκτορα του Πανεπιστημίου του Bournemouth Γιάννη Φώτη, ο οποίος αναλυτικά ανάδειξε το ρόλο του Διαδικτύου τόσο στην επιλογή προορισμού όσο και στο προγραμματισμό των διακοπών του σύγχρονου καταναλωτή.

Το Συνέδριο ολοκληρώθηκε με τη ομιλία της υπουργού Όλγας Κεφαλογιάννη, η οποία χαρακτηριστικά ανέφερε πως «προσδοκούμε να κερδίσουμε το στοίχημα με τον Τουρισμό και να εκπονήσουμε ένα σχέδιο εθνικής στρατηγικής, που θα συνοψίσει, θα περιγράψει και θα περιβάλλει κάθε τουριστική δραστηριότητα βάζοντας φρένο σε ξεπερασμένα μοντέλα και πρακτικές του παρελθόντος».