coca-cola-aναλαμβάνει-τη-διάθεση-πασίγνωστης-86868
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ | 10.10.2016 | 20:55

Coca Cola: Aναλαμβάνει τη διάθεση πασίγνωστης μάρκας καφέ

Tην επέκταση και εδραίωσή της στην αγορά του καφέ επιχειρεί η Coca Cola 3E, μέσω μιας σημαντικής συμφωνίας, που αφορά την ανάληψη της αντιπροσώπευσης του καφέ Lavazza στην ελληνική αγορά.

Σύμφωνα με πληροφορίες από την αγορά, ήδη οι ιδιοκτήτες καταστημάτων καφέ και ευρύτερα του δικτύου Ho.re.ca (Hotel, Restaurant, Catering) έχουν αρχίσει να ενημερώνονται για το νέο καθεστώς, σύμφωνα με το foodbusiness.gr.

Με βάση την συγκεκριμένη ενημέρωση, από την 1η Νοεμβρίου, η Coca Cola 3E αναλαμβάνει την αντιπροσώπευση των προϊόντων καφέ (και όχι των μηχανημάτων) Lavazza, στην εγχώρια αγορά, τόσο στο δίκτυο της λιανικής, όσο και στο δίκτυο Ho.re.ca. lavazza

Σημειώνεται ότι από το 1979 και μέχρι σήμερα, διανομέας των προϊόντων Lavazza στην Ελλάδα είναι η εταιρεία ΧΕΛΙΤΤΑ.

Με έτος ίδρυσης το 1895, η Lavazza είναι σήμερα ο έκτος μεγαλύτερος παραγωγός καφέ διεθνώς με μια ολοκληρωμένη γκάμα 400 και πλέον προϊόντων. Από την ίδρυση της μέχρι σήμερα, η Lavazza παραμένει, εδώ και τέσσερις γενιές, μια οικογενειακή επιχείρηση.

Σε ό,τι αφορά την Coca Cola 3E, με την κίνηση αυτή εκτιμάται ότι εισέρχεται δυναμικά και στην αγορά του ζεστού καφέ, καθώς ήδη από το 2008 και μετά από σχετική συμφωνία της The Coca Cola Company με την ιταλική illycafe SpA, έχει αναλάβει την διανομή του προϊόντος illy issimo, μια premium σειρά έτοιμου προς κατανάλωση καφέ.

Σημειώνεται ότι η συνεργασία με τη Lavazza, αποτελεί την τέταρτη κατά σειρά συνεργασία διανομής προϊόντων στην οποία προχωρά τα τελευταία χρόνια η Coca Cola 3E, στο πλαίσιο της στρατηγικής για την διεύρυνση του πορτφόλιο των προϊόντων που αντιπροσωπεύει. Πρόκειται για προϊόντα των οίκων: Ισιδώρου Αρβανίτου, Brown-Forman, Gruppo Campari και The Edrington Group.

Σχετικά με την εγχώρια αγορά καφέ, σημειώνεται ότι εντός του 2016 καταγράφει διψήφια πτώση, ενώ καλύτερη είναι η εικόνα στο δίκτυο Ho.re.ca. Παρά την πτωτική τάση ωστόσο, συνεχίζεται η στροφή προς την κατηγορία του espresso, ενισχυόμενη και από τα συστήματα πολυροφημάτων με κάψουλες, η κατανάλωση των οποίων παρουσιάζει διψήφια ανάπτυξη.

Πηγή: fpress.gr