Την χρέωσαν 250€ με POS για… νηστίσιμα κουλουράκια και καφέ

  • Απο stergios
  • 8 Απριλίου 2018 - 19:25
  • Comments Off

Θύμα απάτης από αρτοποιείο στη γειτονιά της το οποίο εμπιστεύεται χρόνια, καταγγέλλει ότι έπεσε Βολιώτισσα.

Όπως ανέφερε μιλώντας στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ, είχε πάει στο αρτοποιείο να αγοράσει καφέ και νηστίσιμα κουλουράκια, αξίας μικρότερης των 10 ευρώ, αλλά είδε τον λογαριασμό, με τον οποίο είναι συνδεδεμένη η χρεωστική της κάρτα, μειωμένο κατά 250 ευρώ!

Σύμφωνα με την ίδια, χρησιμοποίησε τη χρεωστική της για την αγορά καφέ και κουλουριών. Πήρε απόδειξη με το ακριβές ποσό και έφυγε αμέριμνη. Όταν έλεγξε μέσω web banking τον λογαριασμό της, διαπίστωσε 70 (!) διαφορετικές χρεώσεις από την ίδια επιχείρηση, την ίδια ημέρα, αμέσως μετά τη συναλλαγή που πραγματικά έκανε στο αρτοποιείο. Οι συναλλαγές που τις χρεώθηκαν, χωρίς όπως λέει να τις έχει κάνει, αφορούν σε μικροποσά: 4,44 ευρώ, 5,90 ευρώ, 2,70 ευρώ, 6,70 ευρώ, 4,10 ευρώ έως και 20 ευρώ. Συνολικά 70 συναλλαγές υποτίθεται ότι έκανε την ίδια μέρα στον ίδιο φούρνο.

Διαπίστωσε όμως ότι αυτό δεν έγινε πρώτη φορά. Στις 31 Μαρτίου, είχε χρεωθεί με 50 (!) συναλλαγές από τον ίδιο φούρνο μετά επίσης από αγορά προϊόντων με τη χρεωστική της κάρτα.

«Επαθα σοκ. Είχε κατατεθεί στον λογαριασμό μου το δώρο του Πάσχα και έμεινα σχεδόν χωρίς δώρο», ανέφερε η αγανακτισμένη Βολιώτισσα.

Επικοινώνησε άμεσα με την τράπεζα για την ακύρωση της κάρτας της ενώ θα συντάξει και επιστολή αμφισβήτησης των συναλλαγών. Από την τράπεζα της μίλησαν για υποκλοπή του αριθμού της κάρτας της. Μόλις λάβει στα χέρια της όλα τα στοιχεία, θα προχωρήσει σε καταγγελία στην αστυνομία.

Η γυναίκα διαμαρτυρήθηκε έντονα στον ιδιοκτήτη του φούρνου, ο οποίος φέρεται να υποστήριξε ότι είχε πρόβλημα με το μηχάνημα POS κι ότι οι συναλλαγές που της χρεώθηκαν ήταν για αγορές από τον περασμένο Αύγουστο που η τράπεζα με την οποία συνεργάζεται δεν είχε χρεώσει στον λογαριασμό του!

Η καταγγέλλουσα ωστόσο υποστηρίζει ότι δεν είναι η μοναδική που έχει πέσει θύμα. «Ενημερώθηκα από την υπεύθυνη ότι ο κόσμος έχει εξαγριωθεί γιατί και άλλοι πελάτες έχουν πέσει θύματα της ίδιας απάτης», ανέφερε.

ΚΟΙΝΩΝΙΑ, ΒΟΛΟΣ, POS, ΚΑΦΕΣ, ΚΟΥΛΟΥΡΑΚΙΑ, ΝΗΣΤΙΣΙΜΑ