ΟΑΣΑ: Νέα διαδικασία έκδοσης ηλεκτρονικών καρτών

Νέα εναλλακτική διαδικασία για την έκδοση προσωποποιημένων καρτών, χωρίς να απαιτείται η αναμονή των πολιτών στους σταθμούς, ανακοίνωσε το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, προκειμένου να σταματήσει η ταλαιπωρία των πολιτών, που πρέπει να αντικαταστήσουν έως τα τέλη του μήνα τις περίπου 300 χιλιάδες παλιές τους χάρτινες κάρτες, με νέες ηλεκτρονικές.

Η νέα διαδικασία ξεκινά από την ερχόμενη Δευτέρα 16 Οκτωβρίου και όπως ανακοινώθηκε επισήμω, είναι η εξής:

Οι κάτοχοι των μηνιαίων καρτών απεριορίστων διαδρομών κανονικής τιμής θα έχουν τη δυνατότητα να προσέρχονται σε όλα τα εκδοτήρια των γραμμών 1, 2 & 3 της ΣΤΑΣΥ προσκομίζοντας έναν ανοικτό φάκελο, στον οποίο θα εμπεριέχονται τα ακόλουθα στοιχεία:

1. Μια πρόσφατη φωτογραφία τύπου ταυτότητας ή διαβατηρίου
2. Φωτοτυπία εγγράφου από το οποίο θα πιστοποιείται ο ΑΜΚΑ
3. Φωτοτυπία του στελέχους μαζί με το μηνιαίο κουπόνι μηνός Οκτωβρίου 2017 ή προηγούμενου μήνα εντός του έτους 2017.
4. Εκτύπωση της Αίτησης – QR CODE που εκδίδεται μέσω της ιστοσελίδας του ΟΑΣΑ (www.athenacard.gr)

Εξωτερικά του φακέλου θα αναγράφεται από τον πολίτη το ονοματεπώνυμο και η επιθυμητή διεύθυνση ταχυδρόμησης της προσωποποιημένης κάρτας (οδός, αριθμός, πόλη, ταχυδρομικός κώδικας.

Οι έτοιμες κάρτες θα αποστέλλονται στην αναγραφόμενη διεύθυνση μέσω ταχυδρομείου και στη συνέχεια, οι κάτοχοι θα έχουν τη δυνατότητα να πραγματοποιήσουν φόρτιση των επιθυμητών προϊόντων κομίστρου σε όλα τα Αυτόματα Μηχάνημα Επαναφόρτιση Καρτών που υπάρχουν σε όλους τους σταθμούς των γραμμών 1, 2, 3 καθώς και σε επιλεγμένα σημεία της Αθήνας (περισσότερες πληροφορίες των θέσεων στην ιστοσελίδα www.athenacard.gr).