Ενημερωτική Δράση για ταξιδιώτες: «Μάθε ποια είναι τα δικαιώματά σου και διεκδίκησέ τα»

Ενημερωτική δράση, στο πλαίσιο της καμπάνιας «Μάθε τα δικαιώματά σου και διεκδίκησέ τα», διοργανώνουν το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας και η Ανεξάρτητη Αρχή «Συνήγορος του Καταναλωτή» στις 22 Ιουλίου 2016, από τις 07:30 έως τις 11:00, στο λιμάνι της Ραφήνας. Η δράση αυτή πραγματοποιείται με την υποστήριξη του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, του Αρχηγείου του Λιμενικού Σώματος-Ελληνικής Ακτοφυλακής και με τη συνδρομή του Οργανισμού Λιμένος Ραφήνας, ενώ κατά την διάρκεια της εκδήλωσης υλικό με πληροφορίες θα διανέμεται από στελέχη του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας και του «Συνηγόρου του Καταναλωτή» δίπλα στην είσοδο του λιμανιού της Ραφήνας.

Ενημερωτικό υλικό με πληροφορίες που αφορούν, παραδείγματος χάριν, συμβουλές για το τι πρέπει να προσέχουν οι επιβάτες όταν ταξιδεύουν και ποια είναι τα δικαιώματά τους έναντι των προμηθευτών (ακτοπλοϊκών εταιρειών, ταξιδιωτικών πρακτορείων, εταιρειών ενοικίασης οχημάτων, τουριστικών καταλυμάτων και ξενοδοχείων, καταστημάτων λιανικού εμπορίου ιδίως κατά την περίοδο των εκπτώσεων κλπ) είναι διαθέσιμο, επίσης,  στην ιστοσελίδα του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας (www.eccgreece.gr) και του Συνηγόρου του Καταναλωτή (www.synigoroskatanaloti.gr)