Θα λειτουργήσει τηλεφωνικό κέντρο για την εξυπηρέτηση δικαιούχων του ΚΕΑ

Τηλεφωνικό κέντρο, θα συστήσει το υπουργείο Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης για να καλύψει τα ερωτήματα και τις απορίες των πολιτών, αναφορικά με το Κοινωνικό Επίδομα Αλληλεγγύης (ΚΕΑ) για το 2017.

Σύμφωνα με πληροφορίες κατά τη διάρκεια χτεσινής σύσκεψης στο υπουργείο Εργασίας, αποφασίστηκε να δημιουργηθεί ένα πρότυπο τηλεφωνικό κέντρο για να καλύψει τις αυξημένες ανάγκες που εκτιμάται ότι θα προκύψουν, ειδικά κατά τις πρώτες ημέρες λειτουργίας του Κοινωνικού Εισοδήματος Αλληλεγγύης (ΚΕΑ).

Στους στόχους του υπουργείου είναι το νέο τηλεφωνικό κέντρο να λειτουργήσει λίγες μέρες πριν ξεκινήσει η λειτουργία της ηλεκτρονικής πλατφόρμας υποδοχής αιτήσεων (keaprogram.gr), προκειμένου να προετοιμστούν καλύτερα οι δικαιούχοι.

Στόχος του υπουργείο είναι η νέα υπηρεσία να ξεκινήσει αρχές Φεβρουαρίου, δυο τρεις μέρες πριν ανοίξει η πλατφόρμα των αιτήσεων.  Από τις έως τώρα επαφές που έχουν γίνει με τις αρμόδιες υπηρεσίες της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Κοινωνικής Ασφάλισης (ΗΔΙΚΑ), φαίνεται ότι είναι εφικτό να τηρηθούν στόχοι και  χρονοδιαγραμμάτα.

ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ, ΚΕΑ, ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΟΛΙΤΩΝ, ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ


Αφήστε μια απάντηση