το-σδε-των-φυλακών-νιγρίτας-επισκέφτη-41718
ΠΑΙΔΕΙΑ | 12.05.2017 | 12:52

Το ΣΔΕ των φυλακών Νιγρίτας επισκέφτηκε ο υφυπουργός Παιδείας

Το Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας (ΣΔΕ) στις Φυλακές Νιγρίτας επισκέφθηκε την Τετάρτη, 10/05/2017 ο Υφυπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων Δημήτρης Μπαξεβανάκης στο πλαίσιο της επίσκεψής του στις Σέρρες. Τον Υφυπουργό συνόδευε ο κ. Γεώργιος Μουστάκας, Προϊστάμενος της Δ/νσης Επαγγελματικής Εκπαίδευσης της Γεν. Δ/νσης Σπουδών Α’/θμιας και Β’/θμιας Εκπαίδευσης του ΥΠ.Π.Ε.Θ.

ΣΔΕ_ΝΙΓΡΙΤΑΣ

Τον Υφυπουργό υποδέχθηκε ο Διευθυντής του Καταστήματος Κράτησης κ. Παναγιώτης Ραδόπουλος, ο Δ/ντης του ΣΔΕ κ. Τάσος Λασπάς και ο Αρχιφύλακας κ. Γιάννης Δήμου, οι οποίοι ξενάγησαν τον κ. Μπαξεβανάκη στις αίθουσες του σχολείου την ώρα του μαθήματος.

Κατά την ξενάγησή του ο κ. Μπαξεβανάκης δήλωσε εντυπωσιασμένος με τη λειτουργία του ΣΔΕ Νιγρίτας, που λειτουργεί για πρώτη χρονιά φέτος και δήλωσε τη στήριξη του Υπουργείου Παιδείας στα ΣΔΕ επισημαίνοντας ότι κατά την φετινή χρονιά αυξήθηκε ο αριθμός των Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας (ΣΔΕ,) δίνοντας σε νέους άνω των 18, που δεν έχουν ολοκληρώσει την υποχρεωτική εκπαίδευση, τη δυνατότητα να επανασυνδεθούν με το σύστημα εκπαίδευσης και κατάρτισης, να αποκτήσουν τίτλο ισότιμο με το απολυτήριο υποχρεωτικής εκπαίδευσης.

Ο Υφυπουργός ενημερώθηκε για τη λειτουργία του σχολείου, τα προβλήματα που προκύπτουν, συνεχάρη τη Διοίκηση, τους εργαζόμενους και εκπαιδευτικούς για τη μεγάλη προσπάθεια που καταβάλουν για την ορθή λειτουργία του ΣΔΕ. Συνομίλησε και με τους κρατούμενους μαθητές, που στην πλειονότητά τους προέρχονται από διαφορετικά πολιτισμικά περιβάλλοντα, γεγονός που σχολίασε ο Υφυπουργός λέγοντας πως  «όλοι οι άνθρωποι που ζουν σε αυτή τη χώρα έχουν δικαιώματα και αυτά τα δικαιώματα θα τα υποστηρίξουμε με όποιο τρόπο μπορούμε». Ιδιαίτερα συνεχάρη τους εκπαιδευτικούς οι οποίοι, όπως δήλωσε «με πραγματική αυταπάρνηση στηρίζουνε το καινούργιο σχολείο».

Κατά την αποχώρησή του ο Υφυπουργός επισήμανε ότι το Υπουργείο Παιδείας θα είναι αρωγός και θα εξετασθούν όλες οι δυνατότητες μεγαλύτερης ενίσχυσης των ΣΔΕ, τα οποία συμβάλουν καθοριστικά στο χαρακτήρα των κρατούμενων.