κατατέθηκε-η-μελέτη-του-υπ-παιδείας-γι-120840
ΠΑΙΔΕΙΑ | 15.03.2016 | 16:12

Κατατέθηκε η μελέτη του υπ. Παιδείας για 20.000 διορισμούς

Στους θεσμούς κατατέθηκε η μελέτη του υπουργείου Παιδείας για την ανάγκη να γίνουν 20.000 μόνιμοι διορισμοί την επόμενη τριετία όπως ανακοίνωσε ο Νίκος Φίλης.

«Στόχος κοινός όλων μας είναι, μετά από έξι χρόνια μνημονιακών πολιτικών και αδιοριστίας, να υπάρξουν επιτέλους μόνιμοι διορισμοί στην εκπαίδευση», δήλωσε ο υπουργός Παιδείας σε συνάντηση που έχει με τους 13 Περιφερειακούς Διευθυντές Εκπαίδευσης και τους 116 Διευθυντές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Αναφορικά με τις Πανελλαδικές ο κ. Φίλης ενημέρωσε πως «απομένει η υπουργική απόφαση για το ποσοστό που θα αναλογεί στους υποψήφιους του παλαιού και του νέου συστήματος, το οποίο θα προκύψει μετά τη μελέτη από την αρμόδια υπηρεσία του υπουργείου των δηλώσεων που κατέθεσαν οι υποψήφιοι».

Για τη νέα σχολική χρονιά ο υπουργός Παιδείας σημείωσε πως στόχος είναι να ανοίξουν στις 12 Σεπτέμβρη με πλήρη λειτουργία τα σχολεία. «Οι μεταθέσεις των εκπαιδευτικών θα ολοκληρωθούν στις αρχές Ιουνίου, ενώ οι αποσπάσεις όλων των ειδών θα έχουν ολοκληρωθεί στις αρχές Ιουλίου», συμπλήρωσε.

Επίσης, είπε ότι «αύριο, δημοσιεύεται πρόσκληση για την αναβάθμιση ψηφιακών υποδομών όλων των σχολείων. Η 1η φάση της αναβάθμισης ξεκινά με τα σχολεία που θα εκδηλώσουν ενδιαφέρον έως τις 8 Απριλίου 2016».

Για την παρουσία εξωσχολικών παραγόντων στην τάξη «με το πρόσχημα εκπαιδευτικών προγραμμάτων και ενημερώσεων», ο κ Φίλης ανέφερε πως «το υπουργείο θα προχωρήσει στον επανακαθορισμό κριτηρίων και προϋποθέσεων για την έγκριση και ένταξη εξωσχολικών φορέων και προσώπων  σε προγράμματα και δραστηριότητες».   

Ακόμη ζήτησε από τους Περιφερειακούς Διευθυντές Εκπαίδευσης και τους Διευθυντές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στο πλαίσιο του εθνικού διαλόγου για την παιδεία να ενθαρρύνουν τους εκπαιδευτικούς να καταθέσουν τις προτάσεις τους (ατομικές ή συλλογικές), «οι οποίες μπορούν να αφορούν πλευρές, επί μέρους ζητήματα ή την εκπαιδευτική διαδικασία στο σύνολό της, στη σχετική ιστοσελίδα για το διάλογο στην παιδεία, αλλά και να οργανώσουν το επόμενο διάστημα συζητήσεις στο πλαίσιο των παιδαγωγικών συνεδριάσεων των συλλόγων διδασκόντων».