στη-μάχη-της-προσέλκυσης-τουριστών-188848
ΔΗΜΟΙ | 18.12.2014 | 19:19

Στη «μάχη» της προσέλκυσης τουριστών ο Δήμος Μαραθώνα

Στη «μάχη» της προσέλκυσης των τουριστών ρίχνεται και η περιοχή του Μαραθώνα, με το μνημόνιο συνεργασίας που υπέγραψαν το υπουργείο Τουρισμού και ο δήμος Μαραθώνα για την ανάδειξη της πολιτισμικής κληρονομιάς της περιοχής.

Όπως ανάφερε η αρμόδια υπουργός Όλγα Κεφαλογιάννη, ο προορισμός του Μαραθώνα έχει παγκόσμια αναγνώριση, και στο πλαίσιο αυτό θα υλοποιηθούν δράσεις για την προσέλκυση τουριστών. Μάλιστα, το ΥΠΟΤ θα εντάξει τις όποιες δράσεις του δήμου Μαραθώνα στην επικοινωνιακή προβολή της χώρας. Η κ. Κεφαλογιάννη εκτιμά ότι μέσω της προβολής της μάχης του Μαραθώνα, αλλά και του κλασικού Μαραθωνίου αγώνα δρόμου, η Αθήνα μπορεί να προσελκύσει τουρίστες για City BreaK (διακοπές του Σαββατοκύριακου).

Εξάλλου, ο δήμαρχος Μαραθώνα Ηλίας Ψινάκης, αφού επισήμανε ότι ο Μαραθώνας είναι μια περιοχή με παγκόσμια αναγνώριση που πρέπει να αξιοποιηθεί, πρότεινε τη δημιουργία γραφείου κινηματογραφικών παραγωγών (Marathon Film Office) στον Μαραθώνα για την προσέλκυση κινηματογραφικών παραγωγών.

Ο κ. Ψινάκης εκτίμησε ότι η Ελλάδα και ο Μαραθώνας μπορεί να προσελκύσουν μεγάλες κινηματογραφικές παραγωγές και ζήτησε την αρωγή των αρμόδιων υπουργείων.

Η υπουργός ανέφερε ότι η προσέλκυση κινηματογραφικών παραγωγών είναι στις προτεραιότητες του ΥΠΟΤ, ωστόσο, σημείωσε ότι απαιτείται η συνέργεια κι άλλων υπουργείων για την παροχή κινήτρων.