social-media-day-στο-δήμο-αθηναίων-επαγγελματίες-170744
ΔΗΜΟΙ | 22.04.2015 | 19:47

Social Media Day στο Δήμο Αθηναίων – Επαγγελματίες από τον χώρο της πληροφορικής μοιράστηκαν τα «μυστικά» τους

Συνέδριο με θέμα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης πραγματοποιήθηκε σήμερα, Τετάρτη, υπό την αιγίδα των ευρωπαϊκών θεσμών. Το συνέδριο Social MediaDay, διοργανώνεται για δεύτερη συνεχή χρονιά από το Ευρωπαϊκό Κέντρο Πληροφόρησης του Δήμου Αθηναίων, με την υποστήριξη της Αντιπροσωπείας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στην Ελλάδα, του γραφείου ενημέρωσης του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στην Ελλάδα και του Ευρωπαϊκού Κέντρου Πληροφόρησης Ε.Β.Ε.Α.

Επαγγελματίες από τον χώρο των social media, της πληροφορικής αλλά και του marketing, μοιράστηκαν τις γνώσεις τους καθώς και «μυστικά» που παρέχει στους χρήστες του διαδικτύου ο τομέας της Νέας Τεχνολογίας, προκειμένου να κάνουν κατανοητό τον ρόλο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ως ένα πολύτιμο επαγγελματικό και επιχειρηματικό εργαλείο, με στόχο την καλύτερη πρόσβαση στην αγορά, αποτέλεσμα της οποίας θα είναι η προώθηση της ανταγωνιστικότητας.

Τις εργασίες του συνεδρίου άνοιξε ο κ. Λεωνίδας Αντωνακόπουλος, Επικεφαλής και Εκπρόσωπος του Γραφείου Ενημέρωσης του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στην Ελλάδα, ενώ χαιρετισμό απηύθυναν επίσης ο κ. Ζαχαρίας Λουδάρος, Co-Founder & Administrator I-Dialogue και ο κ. Γιώργος Σταματόπουλος, υπεύθυνος Τύπου Δημάρχου Αθηναίων.

Την σημασία των social media ως ένα εργαλείο για την προώθηση των επιχειρήσεων, την αύξηση της Ανταγωνιστικότητας και την οικονομική της ευμάρεια, διατύπωσε ο υπεύθυνος επικοινωνίας της Microsoft Ελλάς, Τίμος Πλατσάς, τονίζοντας ότι με τον τρόπο αυτόν μπορεί να υπάρξει μεγάλη απήχηση με σχεδόν μηδενικό κόστος.

Κατά τη διάρκεια της ομιλίας της με θέμα «Ψηφιακή Ενιαία αγορά: Single Market goes Digital», η κυρία ‘Αννα Ευσταθίου, Digital Leader και Εκπρόσωπος Τύπου της Αντιπροσωπείας της ΕΕ στην Ελλάδα, μίλησε για το εμπόριο μέσω διαδικτύου και την «κατάργηση» των συνόρων στην Ευρώπη στον τομέα αυτόν. Η ίδια υπογράμμισε ότι το ποσοστό επί του συνόλου των ευρωπαϊκών εταιρειών που κάνουν πλήρη χρήση του διαδικτύου και των εργαλείων του συνεχίζει να είναι ακόμα σχετικά μικρό παρά την μεγάλη απήχηση που έχουν τα social media στους Ευρωπαίους πολίτες.