Συμβουλές ζωής από γυναίκες ειδικούς για γυναίκες ώστε να προλάβετε τον καρκίνο

Το να επενδύεις στο φόβο είναι ότι χειρότερο και μάλιστα όταν πρόκειται για αρρώστια και μάλιστα τον καρκίνο.
Υπάρχουν πάντα κάποιες οδηγίες και συμβουλές, που μπορεί να βοηθήσουν με κυριότερη αυτή της πρόληψης. «Μην τον φοβάστε. Απλά ενημερωθείτε και προλάβετε». Δεν είναι λίγες οι φορές που ακούμε ειδικούς να περνούν το συγκεκριμένο μήνυμα.

Συγκεντρώσαμε μερικές από τις συμβουλές από γυναίκες που ασχολούνται με την ασθένεια-μάστιγα της εποχής και οι οποίες τις εφαρμόζουν και οι ίδιες στη ζωή τους προκειμένου να προλάβουν τον καρκίνο.

Η DIANE M. SIMEONE, διευθύντρια του Κέντρου του Καρκίνου στο Πάγκρεας, στο Πανεπιστήμιο του Michigan προτείνει την επαφή με τη φύση: «Το να ασχολούμαι με τον κήπο μου δίνει την δυνατότητα να σκεφτώ, να έρθω σε επαφή με τη φύση και να αναπνεύσω καθαρό αέρα. Απ’ τη στιγμή που οι έρευνες δείχνουν ότι υπάρχει σχέση άγχους και ανάπτυξης όγκου, βρίσκω πάντα χρόνο να κάνω πράγματα που με χαλαρώνουν, όπως να ποτίζω τον κήπο».

Η ίδια προτείνει καφέ αντί για αναψυκτικό: « Έρευνες έχουν δείξει, πως το να πίνεις δύο ή περισσότερα αναψυκτικά την εβδομάδα σχεδόν διπλασιάζει τις πιθανότητες για καρκίνο στο πάγκρεας. Προτιμήστε καφέ ή τσάι».

Η RUTHANN RUDEL, διευθύντρια έρευνας του Silent Spring Institute του Newton, της Μασαχουσέτης, συμβουλεύει όχι στο στεγνό καθάρισμα: «Ορισμένοι από τους διαλύτες που χρησιμοποιούνται στο στεγνό καθάρισμα έχουν συνδεθεί με τον καρκίνο του στήθους, οπότε εγώ ρωτάω τα καθαριστήρια αν παρέχουν «υγρό καθάρισμα», το οποίο είναι ασφαλέστερο και προσφέρει απαλό καθάρισμα στα ρούχα».

Η ALPA V. PATEL, Ph.D., διευθύντρια της Αμερικανικής Ένωσης για την Πρόληψη του Καρκίνου στην Ατλάντα, δηλώνει ότι κάνει καλό το να στεκόμαστε όρθιες. «Αφού μελέτησα τη σχέση ανάμεσα στην καθιστική ζωή και τη θνησιμότητα – η πιθανότητα να πεθάνεις πρόωρα από διάφορους τύπους καρκίνου και άλλες ασθένειες είναι 34% μεγαλύτερη αν κάθεσαι πάνω από έξι ώρες τη μέρα. Αγόρασα λοιπόν ένα πτυσσόμενο γραφείο στη δουλειά ώστε να μπορώ να δουλεύω και όρθια, ενώ έχω σαν κανόνα να στέκομαι κάθε φορά που μιλάω στο τηλέφωνο».

Η SUSAN SWETTER, M.D., καθηγήτρια δερματολογίας ενημερώνει ότι πρέπει να φοράμε αντηλιακό ακόμα και χωρίς ήλιο: «Βάζω αντηλιακό κάθε μέρα, ώστε να μου παρέχει πρόληψη για τον καρκίνο του δέρματος, ακόμα κι όταν δουλεύω σε εσωτερικό χώρο. Το τοποθετώ λοιπόν δίπλα από την οδοντόκρεμά μου και έχει γίνει μέρος της καθημερινής μου ρουτίνας».

Η COLLEEN DOYLE, R.D., διευθύντρια διατροφής και φυσικής άσκησης, της Αμερικανικής Ένωσης για την Πρόληψη του Καρκίνου στην Ατλάντα, προτείνει πολύχρωμη διατροφή: «Ένας γενικός κανόνας είναι πως οι πιο πολύχρωμες ποικιλίες, έχουν τα περισσότερα αντιοξειδωτικά ενάντια στον καρκίνο. Ανακατέψτε 1/4 της κούπας χυμό μήλου με μία κούπα βατόμουρα και μία κούπα ροδάκινα και προσθέστε άπαχο γιαούρτι με γεύση βανίλια. Είναι ένας νόστιμος τρόπος να αυξήσετε την ποσότητα των φρούτων που παίρνετε».

Και τέλος, η JANE CHAWLA, M.D., ογκολόγος στο Τέξας λέει το απλό: «Ασκηθείτε. Η άσκηση μειώνει τον κίνδυνο για διάφορες μορφές καρκίνου, όπως του μαστού, ενώ η παχυσαρκία συνδέεται επίσης με πολλές μορφές της επάρατης νόσου. Γι’ αυτό προσπαθώ να τρέχω 3-4 μίλια δυο φορές την εβδομάδα».

ΚΟΣΜΟΣ, ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ, ΠΡΟΛΗΨΗ ΚΑΡΚΙΝΟΥ, ΑΜΕΡΙΚΑΝΕΣ


Αφήστε μια απάντηση